Tidsfördrift:)

Du heter: Berna Temollari
Låt som när du är ledsen sörjer till? har ingen sån låt
Vad tror folk om dig? ehm.. att jag är rolig söt bäst haha skojar vet inte faktiskt:)
Stämmer det? vet inte
Vad får du oftast komplimanger för? vet inte!!??
Hur imponerar man på dig? Du ska vara dig själv de är allt:)
Brukar du skratta för dig själv? Om jag tänker på något roligt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ring mig
Var bor du? hemma
Trivs du där? japp
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: hallå, vem är de?
Vem ringde du senast?: tessir:)
Brukar du komma i tid: ja
Hur känner du dig nu: bra
Vanligaste färg på dina kläder: svart!
Vad saknar du: sommaren för då så ska jag åkatill kosovo:D
Hade du en bra kväll igår: japp
Favorit dryck på morgonen: ehm.. tror chokladmjölk?
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar 11 helger olika
Är du blyg?: ja iblad inte så ofta
Sysslar du med någon idrott: jo basket har jag gått på men inte längre!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa ibland
Har du spytt offentligt: nej
Är du nöjd med ditt liv: sometimes
Är du bortskämd:Nej
Vad gör du i morgon: går till skolan? hehe!
Vad är det värsta du vet?: viladjur?!?!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: japp
Vad är det finaste du fått?: Laptop ofc!!!??
Du samlar på: Bilder!!
När grät du senast: minns nt länge sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: oouuff vet inte mkt tror jag ??
Vill du gifta dig: Japp.
Vill du ha barn: Ja
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten iblad saft hehe!!
Bor dina föräldrar tillsammans: japp:)
Biter du på naglarna: haha ja ibland

//Berna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0